Nu har jag...

...kommit innanför dörrarna igen efter en rask promenad runt Torekällberget!
Ville gå upp och kolla på "utsikten" över stan men vågade faktiskt inte...
Har blivit lite försiktigare efter allt som hänt..

Ibland får jag tankar som man verkligen inte ska få..
Det är så själviska tankar så det är äckligt åt det...

HATAR MIG SJÄLV NÄR JAG TÄNKER SÅ!!!

Nu ska jag laga mat och skämmas lite grann.
Det blir en sen middag som vanligt när man jobbat 12-20.15..
Och idag hade jag inte ens en färdigrätt som jag lätt kunde kastat in i micron.
Nä nu ska jag ställa mig och laga till quorn med ris och currysås!

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag bryr mig, och det vet jag fler som gör!

2008-09-16 @ 07:13:28
URL: http://gyllensteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0