Nä nu jäklar...

...får jag ta och ändra min dygnsrytm lite granna... kan ju inte hålla på och va uppe hela nätterna och sen sova bort dagarna!

Micke den pajasen försöker hjälpa mig genom att ringa och försöka väcka mig varje morgon.. men det går inte så bra, nekar nämligen bara samtalen och somnar om, slö som jag e.... =S

Ikväll blir det att sätta fart hem efter jobbet så man hinner se lite fotboll på tv!  =)

Undra om det e jag som ska snyta mig?! Jag gör det nu! Skärpning Anne!!!

Så här såg det ut nu när jag vaknade;



Tror att det kan va några tjejer som haft lite soffrally när matte sovit =P



Men inte skulle dom här söta små liven göra nåt sånt, hehe!



Nu var det dags att gå ut med hundarna!
Upp i parken och låta damerna springa av sig lite!

Vill gärna ha något sällskap på någon promenad snart! Är det ingen som orkar lr vill följa med?!

Kram på er och ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja hade gärna följt me dej på en promenad, men det är så långt att åka =)

2008-09-10 @ 12:42:49
URL: http://nennie1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0