Monday bar kryssning...

...är det den 11-12 december!
Ser redan fram emot den som faaaaaan =D
Har börjat kolla kläder lite granna =P

 
Vill haaaaaaaaaa!


Undra hur mycket uppmärksamhet man skulle få med den här =P


I want it, i want it, i want it!!


Enda rosa saken jag gillat =D


Skulle vilja våga ha på mig denna, men magen e inte helt platt =P


Fin!


Varför kan jag inte ha kroppen för det här?!
Nä nu e de hårdträning som gäller =P

Ska kolla runt lite till! Så det kommer nog upp lite mer bilder snart! ;D


(Bilderna är från www.clubdress.se)

Kommentarer
Postat av: Anonym

angående dina önskemål, som mamma säger jag hm.

men jag vet vad killarna skulle ha sagt.

2008-09-18 @ 23:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0