Men oj...

...vad sugen jag är på choklad!!  Marabous frukt&mandel kaka... men ska vara duktig och inte åka och köpa det..

Idag har jag jobbat! lika stimulerande som alltid (ironisk så det skrek om det)

Pratade med chefen idag angående säsongsjobbet..
Just nu säger han nej till tjänstledigt.. men om jag skulle få ett positivt svar därifrån så ska jag fråga igen..
Och om jag får jobbet så tyckte han att jag skulle ta det!
För Jula kommer alltid stå kvar...
Öhh ja du.. dubbla budskap var det där kändes det som  =P

Så får se om jag får det så drar jag kanske... mor min tror dock inte jag kommer att åka iväg p.g.a. nåt...
Hon är lite läskig den där damen.. Hon har säkert rätt... som vanligt!
Hon är lite försiktig dock med att säga vad det e hon menar.. =P

Jag vet vad jag vill att hon ska mena, men så kommer det inte att bli har jag verkligen insett idag! =P


Oj va jag ser fram emot kryssningen! Ska bli sjukt kul! =D  Längtar verkligen!

Som vanligt e de nu läggdags, men först en lite snabbpromenad med tjejerna ute!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Om du skulle få jobbet, stanna inte för kärleken här hemma. Jag har struntat i allt för många saker för kärleken, och ack va jag ångrar det ibland.



(och kärleken läääär finnas uppe på fjället, grabbarna där är ju (inte) att leka med.. mohahah)

2008-09-11 @ 09:05:35
URL: http://gyllensteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0