Lika snabbt...

...som jag blev på dåligt humör lika snabbt blev jag på bra humör!
Efter att jag skrivit inlägget på jobbet så gick jag in i butiken och så hade jag skakat av mig all ilska..
Ingen mår ju bättre av att jag går runt och e på dåligt humör och allra minst jag, så det är lika bra att släppa skiten och dra på sig leendet!

Slutade idag kl.18.
Det var rätt skönt, kom hem gav tjejerna mat, åt själv och sen var det dags att bege sig ut på en liten promenix =)

Gick en liten runda runt Bårstaberget.
Försöker att få tjejerna att inte dra i kopplet när man går, men det går ju sådär eftersom dom ska tävla med varandra om vem som ska gå först.
Är den ena lite längre fram med nosen så måste den andra gå lite snabbare för att va före..
Och så håller dom på mestadels hela tiden =S
Fast dom blir duktigare och duktigare hela tiden!

Dom är bra roliga när dom får sina tokryck, speciellt Tequila när hon ska springa från soffa till soffa och riva ner varenda kudde som finns (och det är några stycken kan jag lova)
Synd bara att varenda gång man får fram kameran och ska spela in tokrycken så slutar hon.
Ähh, jag ska någon gång lyckas med att spela in ett tokryck =D

Kom iaf hem efter en timmes promenad och satte mig framför datan och blev sådär toktrött..
Satte mig i soffan för att gosa lite med tjejerna och då var det kört!
Somnade rätt fort kan jag säga =P

Halv tio ringde en rolig liten prick och väckte mig och vi satt och skrattade åt allt och inget i 2 ½ timme..
Jag som är en sådan som hatar att prata i telefon tyckte för en gångs skull att det var kul att sitta och prata.
Kanske är det för att vi är lika knäppa båda två och jag inte fått skratta så mycket på länge!! =D
Tack för pratstunden raring!
Skicka nu inte mor din till paraolympics och kolla inte för mycket på propellen imorgon!! =P

Micke, hoppas du fixat sovplats åt mig och nej för fan inga shots! =P

Imorgon fyller min underbara lilla syster år! 22 år blir den lilla skiten! =D
Kommer så fort jag kan efter jobbet kära syster! Hoppas det finns en mockaruta kvar åt fettokissen på kvällen!!!

Nä nu är det dags att lägga sig i sängen och lösa korsord
(det var nån som sa att det bara är gamlingar som löser korsord, det ska du få äta upp)

Kram på er alla underbara människor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0