Kryssningsbilder...

...var det nu dags för! =D

Det togs sammanlagt 170 kort på hela resan så jag tror inte alla kommer att dyka upp här,
 men några ska det bjudas på!

Nina + prilla = sant???Anne & Malin.  Anne gravid?! =SDär är mojiton jag aldrig fick =P

Fyllot i sitt esse!  
=D

Porr Malin ;)
Systrarna Vaskelainen + Friday =PEn glad Johan =PNina och en indian!

Frida, Nina och Malin

Malin, Anne och mini me fingret =P 
Anne the one and only ;D

Bullen hängde inte med så fick nöja mig med att hälsa på syster hennes =)Frida och en lagom berusad Anne =P=P=P
Nina, no more comments ;P

En snygg syster och en mindre snygg syster =P

OVE, OVE, OVE, OVE, OVE =P
En lite sliten JennySystrarna full Nina ville bli uppspårad ifall hon gick vilse på toan!
Syster vann 50 kronor och blev så här glad!Malin, Nina och Frida!

Avslöjade grabbar ;PDraken =PHihihi!

Hahahaha!!!
Hahahahahahah!!!
Från vänster:
Mongo från kongo (jag vill säga), Frida,
Johan "Hefner" Mielke,
Nina och Malin!


Tack så mycket för denna kryssning!
Hoppas på en repris snart igen!!! ;D

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Emmha

Jenny är ju inte med på en ända? ;) Hade hon däckat redan? XD

2008-10-01 @ 10:25:15
URL: http://baraemmha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hon e med på en dagen efter...

Hon var m.i.a. =S

Hon roade sig själv =P

2008-10-01 @ 11:06:24
URL: http://anneee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fun fun fun :)

2008-10-01 @ 17:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0