Kan man bli...

...så där löjligt glad över en sån liten sak!
Ja det tycker jag att man ska ha rätten att bli =)
Jag blev löjligt glad när det var en liten kommentar på bloggen när jag kom hem nyss från jobbet =)

Kommer att va skitfånig och gå runt med ett större leende än normalt på läpparna =D

Ska nu hem till mor och far och låta mina underbara vovvar springa av sig och sen tänkte jag vara lite fräck och kolla om mor och far har nån god mat!

Underbara, nja vem fan försöker jag lura...
Idag hade dom lyckats få upp gallrena igen så lägenheten ser ut som ett tredje världskrig för typ hundrade gången =(

Söta när dom sover, så säger vi =P


Kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0