Jaha, ännu en dag...

...är snart slut..
Kom nyss hem från jobbet.. Jobbade 16-20.15.. lite sur tid att jobba eftersom jag inte får tummen ur att göra nåt vettigt innan och efter ja du då gör man väl inget vettigt?! =P

På söndag fyller som sagt lilla jag år.. Tanten blir 24 år  =P
Dom som vill är mer än välkomna hem till mig på söndag rut 18 för att avnjuta systers underbara marängtårta  =D
Är du sugen på att dyka upp slå gärna en pling lr nåt så jag vet på ett ungefär hur många som kommer!

Ska ut med tjejerna på sista promenaden för idag och sen äta! Åhhh jag e såå hungrig så det blir inte en långpromenad, sorry brudar =P

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pling pling!

Jag tror att hela crazy famijen dyker upp.

Ja jag vet vad klockan är, vem tror du att du ärvt nattuggleriet från. hmmm. ok natti natt. älskar dig

2008-09-18 @ 23:52:47
Postat av: Jenny

Aha, då e jag me =)

2008-09-19 @ 18:18:45
URL: http://nennie1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0