Jag måste erkänna...

...att jag blev lite ledsen när jag läste en sak..
Men det går över! =)



Vad e de här?!?! Ska alla gå och bli sjuka inför kryssningen?! =S
Det kommer sluta med att jag får åka själv =(

Jag som e grymt taggad inför kryssningen! Hoppas inte folk bangar...

14.50 går bussen från torget här i Södertälje, 12.30 för er mobbade i Etunan =P
Fick igår ett säkert svar av syster! Hon fick ledigt!!! Fan va nice!!! =)
Malin fick gå tidigare så hon hinner med bussen, Frida går tidigare från jobbet och Jenny är ledig så hon kommer nog hem till mig innan vi åker iväg =)

Båten e nästan helt slutsåld så det kommer va mycket folk ombord så det kommer nog finnas mycket fint att titta på ;P



Hundarna har nu lärt sig att på nåt skumt sätt få upp "kompostgallret" som jag satt upp så att dom ska hålla sig i köket när jag inte e hemma..
Så i fredags när jag kom hem såg det ut som tredje världskriget hemma då dom rivit sönder en svartsopsäck med skräp och spridit ut över hela lägenheten..

I lördags efter jobbet så var det inte heller så fint =(

Och i söndags efter jobbet så hade dom bitit sönder telefonkabeln och bitit sönder mina enda sköna par högklackade skor... Då kan jag säga att "DÖDA" var ord som svischade förbi i mitt huvud..
Som tur var så höll dom sig på avstånd =P

Idag när jag kom hem hade dom rivit upp hela ICA papperskassen fullt med tidningar och kuvert å sånt som är brännbart .. Så nu var det hallens tur att se för jävlig ut..

Nu ska jag ut med tjejerna och bara gå och försöka samla tankarna lite!

Ha de!

Kramar!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va va det du blev ledsen över gumman?

Puss

2008-09-23 @ 23:39:42
URL: http://nennie1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0