Sluta gnäll och gör nåt åt saken!!!

Jag blir så trött, varför ska jag lyckas med att träffa dessa pojkar som bara vill ha en sak och inte vill ha nåt förhållande lr att dom inte kommit över sina ex lr att dom är upptagna på ett lr annat sätt...

Ja vad fan finns det för orsaker för att inte starta nåt mer med mig?!?!

Lyckas med att träffa dom gör jag iaf..
Träffar ingen som skulle vilja nåt mer..

Orkar inte va kvar här och må dåligt!
Nu ska jag göra nåt åt det istället för att sitta här och gnälla!
Har ifs sökt ett säsongsarbete och får jag inte det så kommer jag antagligen söka annat jobb uppe i fjällen!
Måste få komma iväg och träffa nya människor!
Finns en i närheten som jag skulle ge otroligt mycket för för att lära känna, men inte på bekostnad av min lycka, så det blir till att dra iväg eftersom det inte verkar hända nåt!
Får jag inget jobb i fjällen så ska jag nog söka nåt att plugga...
Göteborg låter rätt lockande! =)

Men nu är det så att jag fått nog!
Fattar inte varför jag inte lyssnade på er alla kloka människor tidigare om att skita i "det"!

Men nu får det verkligen vara nog!
Dum i huvet är jag om jag ska hålla på och låta mig själv må dåligt!!
Det hjälper ingen annan och verkligen inte mig själv!
Det hjälper inte att gå runt och må dåligt!
Försök gå vidare! Det värsta som kan hända är att det inte funkar! Men då har man iaf gett det en chans!
Måste gå vidare!! Byta stad, byta miljö, byta liv överhuvudtaget!!!

Så,

 so long my dear,
I hope you will find what ever you are looking for, to bad that it wasn't me!!!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, du som är en så härlig och frammåt person

behöver inte ta massa crap!

Du är värd så mycket bättre.

2008-09-16 @ 22:56:53
URL: http://thatigers.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan va snäll du e tjejen! =D

2008-09-17 @ 00:38:52
URL: http://anneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0