Idag är en bra dag!

Vaknade halv elva och kände att gud va jag är sjukt glad idag! =D

Kändes nästan som om jag funnit en inre frid, haha!
Nä men så här sjukt bra har jag inte mått på bra länge!
Det är obeskrivligt hur jag känner inför allt just nu!
T.o.m. städa är kul!
Håller nu på att riva runt i allt här hemma! Har varit duktig och varit i tvättstugan! Har varit ute med tjejerna!

Nu ser det värre ut här hemma än vad det gjorde innan jag började =P
Håller på och dra fram massor med saker som ska flyttas och kastas och ja du, you name it!

Nu ska jag ta och äta lite av min underbara spagetti och köttfärssås som jag gjorde igår kväll och sen ska jag fortsätta vara en virvelvind här hemma!! =D

To do:

* tvätta upp all tvätt!

* göra iordning garderoben och kasta allt som jag inte använder!

* ställa "trådbacksställningen" i "sovrummet"!

* kasta allt skräp som jag inte behöver!

* åka iväg med alla dessa jäkla kartonger =P

* vattna dom stackars små blommorna jag har kvar!

* diska det lilla som blev kvar från igår kväll !

* tvätta golvet!


* om jag hinner, måla köksluckorna!

* KOMMA PÅ VAD JAG SKA GÖRA MED KÖKSBORDET EFTERSOM DET INTE KAN STÅ I KÖKET!!!

Det var en liten lista om vad jag ska göra idag! =)

Vad ska ni göra idag?!

Kram på er!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Fan va kul att du är på g! goo girl :)

2008-09-04 @ 15:21:51
URL: http://gyllensteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0