Gett upp nu...

...har jag gjort!
Alla säger att jag inte ska fortsätta må dåligt...
Jag förtjänar bättre, nä orkar fan inte höra det mer!
Vill säga att jag har gett upp, men tror fan inte att jag gjort det =S
Borde sluta hoppas! Men kan inte...

Var hos Micke i Etuna igår och festa!
Guuuuuuuuuuuuuuud vad jag är löjlig!
Satt där och bölade... Löjlig som faaan!!
Men jag insåg vad jag verkligen vill och det var väl det som va jobbigt när det inte kommer bli så!
Så tårarna sprutade några ögonblick!

Men ialla fall!
Tack för igår Micke!!
Det var trevligt ett tag iaf =P
Och fy fan va jag e grym på att göra spagetti och köttfärssås! =D

Nä nu ska jag lägga mig på soffan och bara slappa.....

Kram på er!!!



"Inget ont som inte har nåt gott med sig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0