Gårdagen...

...började med jobb 11-20.15 och efter det var det hem och snygga till sig lite och
sen dra till syster för att fira att hon fyllt år!

Blev lite dricka med alkohol i och sen blev det utgång!
Riktigt kul hade vi! Dansade och drack och minglade med dom få människorna som va ute =P

Hehe, Tess va lite väl full så jag ville inte skicka hem henne på bussen själv så hon fick sova hos mig!
Sen ringde Cribbe och säger att han behöver sovplats..
Den där "jäkla Gurra" fick han nämligen inte tag på...
Så två stycken fulla människor intog min säng och jag la mig på soffan =)


Idag är det så att Micke har sin födelsedagsfest! Så ska till Etuna och va lite trevlig ikväll! =)

Ska nu hoppa i ett varmt bad och mjuka upp lite leder, haha börjar ju bli gammal! =P

Bjussar på lite bilder från kvällen:




Bror och jag på ett kort för en gångs skull =P


Ja du vad ska man säga =P


Haha Tess lite borta lr?! =P


Denna ska upp på fb =P


Haha lite bilder som sagt ;D

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni verkar ju ha riktigt kul! hehe Kommer upp någon gång! :-P Puss & Kram

2008-09-13 @ 13:22:11
Postat av: nina

du din jävel sådär hemska kort har jag aldrig tagit på dig, och verkligen inte puplicerat

2008-09-13 @ 18:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0