Fredag kväll...

...brukar för Annes del betyda utgång..
Idag blir det dock lugnt!! =D
Ska nämligen hem till Frida och äta middag och jag fick bestämma vad hon skulle bjuda på och jag va sugen på chili con carne, så det blidde det  =)
I helgen e de jobbhelg och jag är inte sugen för fem öre att jobba...
Hatar verkligen att stå i kassan.. Men men det e bara att bita i det sura äpplet och jobba så det rullar in några kronor..
Men känner verkligen nu att jag klarar mig inte på en 75% tjänst... =S
Så får se vad som händer i framtiden =P

Nä nu har tjejerna ätit klart så ska ut med dom innan det är dags att bege sig till Frida!

Ha en trevlig kväll!!!

Kram!!!

Kommentarer
Postat av: Emmha

haha ja gårdagen vart ju jätte lugn för dig! ;)

2008-09-20 @ 15:51:20
URL: http://baraemmha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0