Är jag kanske världens största skämt?! =P

Hahahahahaha! Jag kan inte sluta skratta åt hur jäkla dum man får vara!!

Igår så skrev jag som sagt var att min tv var sönder...

Visst sörru, hur hade det varit om blondie hade kollat om kontakten var i!?!?!?!? =P

Hahahahaha, självklart var det så enkelt!!  Pinsamt men sant!!

Jag skyller dock lite på hundarna! Det var nämligen så att kontakten sitter i en skarvdosa och sladden till den sitter i en kontakt ca en halvmeter upp på väggen bakom min träningscykel som jag så fint har byggt in =P

Nåja där bakom hade dom små busarna varit och lyckats med att dra ut kontakten ur väggen!

Dom var lite extra gosiga igår så jag tror dom gjorde det med flit ;P

Nu till nåt annat!
Jag vill åka och kolla på andra Arn filmen...!!! Såg ju första för ca en månad sen så vill se den andra NU!!
Vill faktiskt se om den första igen. Måste säga att det är nog den första filmen jag vill se igen efter så kort tid..
Har ju faktiskt två biobiljetter som väntar på att bli använda!! ;D

Nå nu ska jag iaf fortsätta och plocka lite här hemma!

Over and out!!

Kram kram!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah! kontakten, bra kämpat tjejen! ;)

Hoppas du har/haft en skön ledig vecka!

2008-09-04 @ 22:46:12
URL: http://thatigers.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAH skoja inte att vara blond ;) välkommen till klubben unga dam :D

2008-09-08 @ 11:58:24
URL: http://diftjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0