YES, YES, YES...

Det var inget hemskt dom ville prata om på jobbet!
Det var bara att jag ska få en annan tjänst!

Det blir till att vara säljare och få 95% tjänst istället för kassan och 75%!

Fy tusan vad skönt!! Vad roligt!!
Är sjuuuuukt glad!!!
=D

Det är från och med den 20 oktober till den sista december och efter det så e de tills Sandra kommer tillbaka från sin mammaledighet!
Sen får man se vad som händer!
Antingen tillbaka till kassan lr så kanske nåt annat sker =P

Är jätteglad!!!
Nu ska jag ut med tjejerna och gå på en liten kvällspromis!!

Kram på er!!!   =D =D =D

Kommentarer
Postat av: Max

Jag sa ju det :P



Det gäller att se glaset som halvfullt istället för halvtomt :D



Lycka till med nya tjänsten!

2008-10-09 @ 23:38:55
Postat av: Malin

GUD vad kul att du fick tjänsten, du är verkligen värd den. Med din energi så passar nog golvet bättre. Men du får ju komma ner och byta ett par ord i bland med kassafolket ;) hehe

Massa kramar Malin

2008-10-09 @ 23:47:07
URL: http://enjooyme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tackar så mycket, Max! Nu förstår du vrf jag va så glad på jobbet!! =D



Tack Malin! Ja jag är nog lite väl överenergisk ibland =P

Självklart ska jag byta några ord med kassafolket! ;P

Ibland iaf, hihi! =P

2008-10-10 @ 00:27:28
URL: http://anneee.blogg.se/
Postat av: Emma-Marie

GRAAAAATTIIIIIIIISSSSS!! Hörde du att jag fick en större tjänst också? he he he ;p UNDERBART! pussiss

2008-10-14 @ 10:17:15
URL: http://thisismeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0