Tråkigt men nödvändigt...

...beslut har jag fattat nu!

Jag ska ge bort tjejerna!

Tufft som fan, men jag e egoistisk som har två stora hundar i min lilla lägenhet...

Så nu ska dom få nåt annat hem!

Skulle helst se att dom hamnade tillsammans på nån stor underbar gård där dom får leva det underbara livet!

Men men dom kanske får leva isär....
Huvudsaken är bara att dom får det bättre än i en lägenhet!

Jag vill verkligen ha dom kvar, men då måste jag ha en villa lr nåt sånt och en till som hjälpte mig och ta hand om dom..
Men nu är det så att jag inte har råd att bo i en villa lr liknande och det där med en till att bo med,
ja dom planerna ligger på is sedan några år och just nu känns det som om dom kommer ligga på is ett bra tag till!

Men som sagt, tjejerna=nytt hem!

Då vet ni!
Ställ inga frågor, det e svårt som det e!


Kommentarer
Postat av: Emma-Marie

I´m herre if you wanna talk... Skulle vara mysigt om utflykten imorgon blir av :)



pusspuss sötnos

2008-10-24 @ 09:34:41
URL: http://thisismeem.blogg.se/
Postat av: Lotta

Du vet att jag finns! Jag vet hur det känns att sitta i din sist!



Kramar!

2008-10-24 @ 09:59:43
URL: http://gyllensteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0