Sova...

...är det jag egentligen borde göra!
Men kan inte! Ska lägga mig och glo lite på tv och hoppas på att slockna!
Dock har fjärrkontrollen blivit malplacerad någonstans av antingen mig lr tjejerna!

Jag skuttar fortfarande omkring på rosa små moln efter roliga nyheter på jobbet! =D

Jobbade extra idag 12-20.15 eftersom stackars Charlotte har fått nackspärr och inte är så rörlig!
Blir att jobba hennes pass imorgon oxå! Stackarn, hoppas du blir bra snart!!



Har hänt lite tråkigt ikväll oxå..
Systers katt, Melker, har tyvärr lämnat oss...... =(
Syster, det är inte konstigt att man gråter över en katt!
Det är ju trots allt en familjemedlem!!!!


Nu blir det som sagt att kolla lite på tv!

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack bruden!

Imorgon jobbar jag igen, får hålla mig till k3 eller golvet så ska det nog gå fint :)

Tack för att du jobbat mina pass nu!



pusss!

2008-10-11 @ 13:52:43
URL: http://gyllensteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0