Lövhögen...

...hoppade Tequila och Perdita runt i som tokar ikväll när vi var ute.









Jag hade riktigt kul när jag fotade dessa två monster!
Såg väldigt roliga ut när dom hoppade runt!

Det roligaste var väl iaf när jag skulle gå hem och står vid entredörren och inser att jag har tappat mina nycklar!!! =P
Det var bara att bege sig ut och gå samma runda som jag gått innan och sen inse att dom måste ligga i den "lilla" lövhögen!
Var bara att börja leta =P
Hittade dom efter ett tag!

Stod där och skrattade åt mig själv och hur klantig man kan va =P

Hehehe, det roligaste är väl ändå att jag är dum nog att berätta om detta på bloggen!

Ska nu lägga mig!

Kram!!!

Kommentarer
Postat av: Max

Hahaha klockrent o hitta dom ute i mörkret i en lövhög :D



Måste få ta o träffa dessa "monster" nån dag verkar ju vara hur roliga som helst ju : )

2008-10-16 @ 00:59:10
Postat av: Jenny

Tappa bort saker e ja oxå "duktig" på. Man kan skratta åt elendet i efterhand men när man står där utan nycklar e det inte lika kul =)

PoK

2008-10-16 @ 05:43:48
URL: http://nennie1.blogg.se/
Postat av: nina

hahah sköna bilder på tokarna,

du får sätta senilsnöre på nycklarna och ha dem runt halsen istället för att lägga dom på dumma ställen sådär

2008-10-16 @ 10:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0