Löööööööööööööördag...

...idag och det har inte gjorts mycket idag...
En jobbig rethosta som gör att man inte sover riktigt 100%..
Kassaledaren på jobbet sa åt mig att stanna hemma hela helgen från jobbet..

Idag gick jag ner på stan en snabbis med syster och mor bara för att få se människor..
Blir ju tokig och på dåligt humöt om jag sitter hemma en hel dag utan att få prata men en enda människa..
Åkte efter det ut till mor och far så tjejerna fick leka lite med sina bröder på deras 1 årsdag! =D

Det är som syster säger, fasen vad tiden går fort!!
Åkte sen hem och har nu legat och kollat på Amerikas next top model..
Rätt vinnare tycker jag!!

Nä nu ska jag ta ett bad och skämma bort mig själv lite!

Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0