Kom hem efter...

...jobbet och så hade tjejerna tuggat av telefonsladden igen =(
och inte nog med det så hade dom även tuggat sönder sladden till "kamerabatterilladdaren".....

Jag orkar fan inte mer....
Ska börja på agility med lilltösen till våren har jag tänkt iaf..

Fast nu blir det till att prata ihop sig lite med pappa om han kan bygga någon grindvariant lr nåt liknande =P

Nu ska jag åka hem! Är hos mor och far och äter lite mat och bara äääääääääääär...
Mamma e dock inte hemma och hade velat ha vår lilla pratstund som vi har lite då och då som e guld värd!!

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Funderat på en TRÅDLÖS telefon:)?

2008-10-08 @ 20:20:44
Postat av: Anonym

Hahahaha!! Jag har en trådlös telefon =P

Men man måste ju ha en sladd från väggen till själva "stationen" och det e den dom smartskaften tuggat på =P

Dumma hundar! Man borde skaffat katter istället ;)

2008-10-08 @ 21:34:52
URL: http://anneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0