Jobbet...

...
Idag har jag varit på jobbet från 12 till 22...
Hade vip kväll för företagskunder och fan va kul det e när det e mycket folk och det händer nåt..
Den senaste tiden händer det nämligen inte mycket i kassan.
Vi har vissa inkomptenta säljare som ser till att vi tappar kunder som fan och så sitter vi i kassan och vill så mycket mer!

Fan apropå det...... Jag undrar hur mycket skit det snackas om mig på jobbet!
Folk verkar haka upp sig på att jag loggar in prick!!

Men va fan vrf i helvetes jävla skit ska jag logga in tidigare när jag inte tjänar ett jävla piss på det?!?!?
Om ni nu vill logga in en kvart innan ni börjar, gör det! Men kom fan inte med dryga kommentarer mot mig för att jag loggar in prick, då blir jag fan lite arg!

Oj nu blev jag lite aggresiv i bloggen! Men men nu e de bra igen =P

Nu fick jag spy ut lite galla! Det behövdes!

Ska ta och gosa lite med mina tjejer och glo lite tv..

Om jag känner mig själv rätt så kommer det dock ett nytt inlägg lite senare =P

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Max

Hahaha! Du har inte funderat på att kanske träffa någon? Typ Jack Nocholson o kör lite "A feel pretty" eller nått? :P

2008-10-01 @ 23:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0