I helgen...

...har jag verkligen inte orkat skriva nåt..
I fredags blev det att skjutsa mor och far till och från en maskerad




Och mellan skjutsningarna blev det utgång med Camilla på hamnen som vanligt =P

Lördagen var det jobb som gällde.
Efter jobbet hem och göra sig iordning då Nina, Robert, Tommy och jag skulle iväg och bowla!

Tack syster för att jag fick följa med!
Mycket trevligt!


Efter bowlingen blev det hem och byta om snabbt och sen hem till syster för att ha lite trevligt och sen blev det utgång!
Det blev jag, syster, bullen och Lotta som drog till hamn!

Hade kul fastän det inte va så mycket folk.
Men antar att man inte kan begära mer helgen innan löning =P

Men sällskapet som sagt var mycket trevligt och kul va det att dansa loss ordentligt! =D

Idag så har jag jobbat!
Sista dagen i kassan!
Jag kan inte vara lyckligare! =D
Hoppas detta blir bra nu!

Nyss tände jag ljus för första gången detta halvår!
Nu var det bara mysigt sällskap som saknades!
Visst att tjejerna är mysiga men lite mindre hårigt sällskap hade varit nice ;)

Nu ska jag runda av här lägga mig i soffan och mysa lite med tjejerna ändå =D

  

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

visst har vi kollat bloggen. nu börjar det bli dags för mig och pappa att ge igen. Jag tror att vi börjar med en egen blogg där vi visar alla era pinsamheter från hedenhös och fram till nu. hehe

2008-10-19 @ 23:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0