Hahahahahaha!!!

Lite bildbevis från Annes och Alexs lördagkväll som skulle bli lugn men som inte slutade så nyktert  =S



Sen mötte vi Carina och Marie och efter det var det kört =P






Hemvägen tog fan lång tid =P
Längsta någonsin tror jag! Haha!

Lite så här såg det ut =P


Hahahaha! Trädkramarn Anne =P

Kvällen/natten slutade iaf så här;



Jag skulle lära tjejerna att man ska sova I hundkojan och inte på som dom brukar göra =P
Fulaste men skönaste pyjamasen hade jag lyckats få på mig oxå =)

Nä nu e de promenad med kompisen som gäller.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Glitter, jag tror att samma tankar rör sej i våra små huvuden =) En fika låter som en fantastisk ide'.

Tell me när bara så ordnar vi det =)

Pok

2008-10-16 @ 17:08:52
URL: http://nennie1.blogg.se/
Postat av: nina

fy på sig din gamla alkis, inte kan du väl ligga i hundkojan sådär..

2008-10-18 @ 14:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0