Då blidde det...

...inge jobb idag eftersom Anne e ruskigt krasslig =(
Känner att jag egentligen inte kan stanna hemma men det e ju ingen bra heller att åka till jobbet och må dåligt och smitta ner både kunder och kollegor!

Måste se till att få hostmedicin! Kan ju inte sova på nätterna eftersom jag hostar så mycket...

Men men nu måste jag klä på mig hundra lager kläder eftersom jag fryser som fan och sen blir det ut på en liten promenad med tjejerna...

Dom har börjat morgonen med att leka rally i sofforna, dom e bra söta dom där två =)

Ha en trevlig dag och njut av solen idag!!!

Kram på er!!


Mamma, har du slutat läsa bloggen lr?!?!? =P

Kommentarer
Postat av: Jenny

Stackars du =( ångrar du dej e det bara att slå en pling ikväll. Lasse kommer å hämtar mej sju, sen åker vi hem till honom en stund, sen ner på flamingo. Sen ska jag väl möta upp Emmha och så ska vi väl dansa loss nånstans =)

Puss

2008-10-03 @ 15:26:30
URL: http://nennie1.blogg.se/
Postat av: Anonym

Krya på dig!!

kram

2008-10-03 @ 18:12:32
URL: http://thatigers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0