Back to school...

...kanske...
Om jag nu hittar nåt jag vill plugga.. som jag sagt förut jag vill inte plugga bara för att..
Utan jag vill plugga ifall jag hittar nån utbildning som jag vill gå.. Vilket jag inte gjort än!

Men skulle vilja sätta mig i skolbänken igen så att man kanske kan få nåt annat jobb än att sitta/stå i en kassa resten av livet!
Men det vore bra om man kom på vad man skulle vilja göra =P

Ska sätta mig och kolla runt lite nån dag!

Ska lägga mig i soffan och bara gosa med tjejerna..
Just nu känner jag att en äppelpaj lr bärpaj med vaniljsås hade gjort så jag blivit friskare lite snabbare =P

Chips med dip e jag oxå ruskigt sugen på, tack vare basisten =P

Ska ringa och försöka få min underbara syster att baka en paj åt mig lr åtminstonde köpa en åt mig.. Hihi!

Är det någon som vill göra en uttråkad sjukling sällskap så är ni mer än välkomna hem till mig =P

Kram kram!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig!!!!

2008-10-03 @ 17:05:42
Postat av: Anonym

"Om man är positiv som faan så blir allting bra" :)

2008-10-03 @ 17:07:50
Postat av: nina

jag har ont i halsen jag med, buhuuu

blir ingen paj här inte..



ps jag ringde pappa angående en dörr

2008-10-03 @ 17:09:32
Postat av: Anonym

Tack!!

Hehe vad ska du hitta på i helgen då? Äta chips?? ;P

2008-10-03 @ 17:17:36
URL: http://anneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0