Lördag=Norrköping!

Lördagen spenderades först i sängen till halv tolv =P

Sen på eftermiddagen tog jag och åkte till Norrköping.
Camilla åkte med ner och var hundvakt, det var verkligen jättesnällt!!! =D

Så det blev en del drickande hos Li som hade inflyttningsfest sen blev det utgång på ett ställe som hette Palace.
Det va kul!
Hehe, va dock lite väl full.
Men det var kul ändå! =D

Hahahaha, träffade på en gammal jobbarkompis som stod och sålde Bacardi Breezer!
Så tog tag i det där och försökte sälja jag me! Hihi!
Lyckades sälja några iaf, hehe!
Kanske det där vore nåt för mig?! ;P

Nä nu e de snart dags att äta lite middag hos päronen!

Förresten, tack för frukosten Li! Jättegott =D

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Li

Haha... varsågod. Det bjuder jag gärna på. Frukost alltså. Synd bara att jag inte var lika sugen på frukost som ni andra. Men det var verkligen skitkul att du kom. Det ska vi göra om, många gånger. Kram

2008-11-30 @ 18:08:41
URL: http://liback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0