Helgen...

...så var det jobb som gällde och på lördagskvällen så var det att åka till Emma (från jobbet) eftersom hon fyllde år.
Sen blev det att åka med Lotta hem runt halv elva, men eftersom jag hade lyckats med att dubbelboka kvällen så var det bara att hooka upp med Bullen och göra som hon ville.
Det blev utgång på Hamnen  =P

Hahahaha vad man kan tolka saker fel om man bara vill!!!!
Fast ifs efter det som "hänt lr inte hänt" så är det kanske inte så konstigt att man tolkar vissa saker som man gör!
Men men! Så mycket kan jag säga att det är väldigt svårt det där med killar och hur dom tänker, om dom nu gör det överhuvudtaget =P



Söndagen blev lugn som sagt, Lotta hämtade mig kvart i tio och så åkte vi tillsammans till jobbet.
Mycket folk har det varit i helgen på jobbet, fullt ös hela tiden.
Synd bara att man då får jobba för en halv person till eftersom man har en idiot som man jobbar samtidigt med som inte kan lr vill jobba..
Som bara går på lagret och drar fötterna efter sig.
Fy fan säger jag bara!
Irritationsmoment om nåt!!!!


Nu ska jag iväg och handla lunch, är så sugen på blodgrape efter att jag fick smaka det av Lotta härom veckan..
Nu har hon fått in mig i "blodgrapesträsket"...
Fy på sig, Lotta =P

Hej svej!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: nina

nästa helg ska vi ut och svira, här finns resurser..

hahah

bara för dig att ladda sistah

2008-11-24 @ 15:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0