Ledsen i ögat...

...varför öppnar jag min mun hela tiden.. men vid fel tillfällen.
Varför har jag inte sagt det jag har att säga direkt till chefen istället??

Arg det är vad jag är!
Och ledsen, fan så ledsen!
Jag vill ju verkligen så gärna!

Men men skiten löser sig väl ändå  =P

Nu känns det som om jag säljer/ger bort hundarna och flyr iväg ett tag.
Vill inte vara kvar!


MÅSTE POÄNGTERA ATT DETTA ÄR SKRIVET INNAN JAG HAR ÄTIT OCH BLODSOCKERNIVÅN ÄR NERE I BOTTEN!
Skulle lika gärna kunnat bett folk dra åt helvete, men nu blev det så här istället!

När jag har ätit lunch om ca 1 timme så kommer allt vara bra igen!
Lr någorlunda bättre iaf =P

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ser att du också vill iväg,

hojta till om du får för dig att " Jisses vad jag vill åka till ex, Irland och göra de där jenny på jobbet snackade om".. Då kanske man kan sparka igång varandra och göra nåt vettigt av livet istället.



Röjj sönder folket på hamn ikväll!

2008-11-12 @ 23:44:16
URL: http://thatigers.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ser att du också vill iväg,

hojta till om du får för dig att " Jisses vad jag vill åka till ex, Irland och göra de där jenny på jobbet snackade om".. Då kanske man kan sparka igång varandra och göra nåt vettigt av livet istället.



Röjj sönder folket på hamn ikväll!

2008-11-12 @ 23:45:07
URL: http://thatigers.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ser att du också vill iväg,

hojta till om du får för dig att " Jisses vad jag vill åka till ex, Irland och göra de där jenny på jobbet snackade om".. Då kanske man kan sparka igång varandra och göra nåt vettigt av livet istället.



Röjj sönder folket på hamn ikväll!

2008-11-12 @ 23:46:23
URL: http://thatigers.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ser att du också vill iväg,

hojta till om du får för dig att " Jisses vad jag vill åka till ex, Irland och göra de där jenny på jobbet snackade om".. Då kanske man kan sparka igång varandra och göra nåt vettigt av livet istället.



Röjj sönder folket på hamn ikväll!

2008-11-12 @ 23:46:53
URL: http://thatigers.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA Här spammar jg tydlingen som aldrig förr ser jag.. Sorry! ;P

Min data fuckade ur så trodde inte de blev nånting alls :P

2008-11-13 @ 00:14:47
Postat av: Anonym

Det är aldrig försent. Sluta tyck det. Säg det du har att säga,engagera dig fackligt. En som inte gnäller och en bra facklig representant är det som både arbetstagarna och arbetsgivaren behöver. Om man inte ser det som arbetsgivare så är man inte ens värd att vara det. Tro mig jag vet vad jag talar om. Men sluta upp nu med att deppa upp med hakan. Kram mamma

2008-11-13 @ 01:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0