Klantarslet Anne!

Fy fan vad man får vara klantig!
Allt för kunden lr vad e de det heter?!

Men nä vilket klantarsle man e!

I fredags så skulle jag klättra upp på en stege för att kolla upp en sak åt en kund då jag känner hur stegen försvinner under mina fötter!
Och helt plötsligt ligger jag på golvet och jag hoppar upp på benen igen och fattar inte riktigt vad som hänt förutom att det gör ont i ryggen =S
FAAAAAAAAAAAAAAAN vad klantigt!

Kände på fredagskvällen att jag hade ont i knäna och ryggen när jag satt hos en kompis.
Dagen efter var det ju en biltur på 10 timmar fram och tillbaka till Sundsvall som gällde och inte gjorde det underverk för ryggen.
Ifs kände jag inte så mycket av det då, men senare på kvällen gjorde jag det igen.
Söndagen var inte direkt heller smärfri, men det går över.
Måndag och tisdag på jobbet har jag undvikit att böja mig ner då det gör ont i ryggslutet... =S

Ska nog egentligen vara hemma lite och låta ryggen vila...
Men men får se hur det blir med det!

Nä nu e de nog läggdags, då de e jobb 8.45 imorgon bitti igen!

Sleep tight!

Kramar från "THE KLANTARSLE"

Kommentarer
Postat av: Danne

Jag är inte rädd jag kan flyga :)

2008-11-19 @ 13:58:52
Postat av: Anonym

Hahahahaha! Pajas =P

2008-11-19 @ 14:27:08
URL: http://anneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0