Jobb =)

hela veckan e de nu jobb mellan 11.30-20.15.
Kul! =D

Försökte tidigare ikväll skriva en annons angående hundarna men det gick fan ingen bra =(
Och då tröttnade jag på skiten och stängde ner och blev asförbannad.
Nu är jag istället alldeles för trött för att orka skriva nåt bra och det verkar ju ändå inte funka så får testa imorgon igen!

I helgen e de födelsedagsparty för Frida på fredagen och Jenny på lördagen.
Det är bara så synd att jag inte kan ha tjejerna hemma och att lämna dom ute hos mamma och pappa är nog uteslutet =(

Så får se vad jag hittar på för lösning!

Vill verkligen att hundarna kommer till någon/några som verkligen har tid för dom!

Jag känner att det ska bli kul att börja mitt hundlösa liv, men samtidigt är det joooooobbigt som fasen!
Gråter en skvätt lite då och då eftersom jag nu verkligen har insett att jag ska göra mig av med dom!
Men som sagt det är det bästa för oss alla tre!

Kommer ju ha Dallas, Boston, Ludde, Charlie och Bamse att kunna gosa med, men det blir ju inte samma sak =(

Jag tycker att man kan ha hund i lägenhet bara man tar sig tiden med dom!
Inget som jag vill lr har behov av diskutera för det är så jag känner!!
Punkt slut!!!

Nu är det verkligen sovdags!

Kram på er!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

det är lungt om du inte kan komma, det är ju inte så att det är väsrat festen lixom )=

Vi kan ju alltid mötas ute, för utgång lär det ju bli, med eller utan pengar =)

För visst klarar vovvarna sej en stund ?

PoK

2008-11-11 @ 13:02:46
URL: http://nennie1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0