Hata dubbelmoral!

Visst kan jag erkänna att man nån gång gjort tvärtemot det man har sagt.
Men det e inte nåt vanligt förekommande hos mig..
Och tycker folk det, vrf kan dom inte vara ärliga och säga det istället?!

Säg inte att någon annan inte gör ett skit när du själv inte gör något heller i slutändan......
Det blir ju bara fel!

Nä nu ska jag gå upp och ta en varm kopp choklad och försöka få lite positiva tankar!

Men jag vill bli engagerad fackligt!
Fan fan f-tta fan att jag inte sagt till om det då!
Hatar mig själv över det nu!

Men men inte så mycket att göra åt nu!
Tyvärr......

Kram på er och ha en trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Danne

Inget är ju omöjligt. Kolla med facket. Och så har jag hittat min trumhinna nu ;)

2008-11-12 @ 19:47:12
Postat av: Anonym

Antar att inget e omöjligt, men finns lite hinder som ser till att det inte blir som jag vill =(

2008-11-12 @ 21:11:25
URL: http://anneee.blogg.se/
Postat av: Anonym

(En kommentar till ditt förra inlägg men eftersom datan e cp så gick de inte att skicka de under de) Haha ser att du också vill iväg,

hojta till om du får för dig att " Jisses vad jag vill åka till ex, Irland och göra de där jenny på jobbet snackade om".. Då kanske man kan sparka igång varandra och göra nåt vettigt av livet istället.



Röjj sönder folket på hamn ikväll!

2008-11-12 @ 23:47:44
URL: http://thatigers.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ser att du också vill iväg,

hojta till om du får för dig att " Jisses vad jag vill åka till ex, Irland och göra de där jenny på jobbet snackade om".. Då kanske man kan sparka igång varandra och göra nåt vettigt av livet istället.



Röjj sönder folket på hamn ikväll!

2008-11-12 @ 23:48:17
URL: http://thatigers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0