Fredagkväll dejt+utgång!

Fredagskvällen igår innehöll en dejt och utgång!

Dejten va i sthlm och det var trevligt!
Shit vilken mat säger jag bara!!
Kyckling, ris och currysås! Mmmmm kan det verkligen vara så gott?!?!?!

Sen när jag åker hemåt ska jag bara åka en tunnelbanestation egentligen och hade idioten vetat om det och varit lite uppmärksam så hade hon ju inte åkt vidare.. Hahahahaha!
Så missade det pendeltåget hemåt som jag tänkt och ta...
Det var bara att hoppa av nånstans och sen åka mot centralen igen =P

Efter många om och men satt jag på pendeltåget hemåt och väl hemma var det bara att svira om och gå ut!
Det blev Stanleys denna kväll!! =)
Jag hade kul!
Synd bara att Bullen inte hade lika kul! =(



Jaha ja idag då!
Då är det inflyttningsfest i Norrköping som gäller!
Det ska bli trevligt! =D

Nä nu ska jag ut till mor och far och gå ut lite med hunden!!

Ha en trevlig dag allihopa!
Nä vetja! Ha en fortsatt trevlig helg istället!!

Trevlig 1a advent på er allihopa imorgon!!!! =D

Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0