Älskade Tequila!

Idag åkte jag som sagt iväg till Sundsvall med min (nu f.d.) älskade Tequila!
Gråtit om vartannat hela vägen upp och ner.
På vägen hem var jag så trött av alla känslor och all gråt att jag var tvungen att sova i 1 timme i bilen.
Orkade inte hålla ögonen öppna.
Vad känslor och gråt kan göra med en, jag var verkligen helt slut!

Tack älskade syster för att du hängde med!
Det gjorde det mycket mycket lättare, hade inte varit någon vidare rolig resa annars..
Nu fick jag skratta lite iaf!

Jag tror hon kommer att få det bra!!
Han (nya ägaren) skrev efter några timmar att det funkade jättebra och att hon va helt underbar!
Jag vet att hon är det! =)
Det är därför hon förtjänar det allra bästa hon kan få!!!!
Hoppas nu att det funkar bra mellan dom!


ÄLSKAR DIG TEQUILA!!!!!!!!!
Kommer att sakna dig som faaaaaaan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0