åhhhhh...

nu har det återigen blivit så att man inte skrivit på ett tag.. men eftersom jag har en data som krånglar som fan hemma så e de inge kul att hålla på med datan hemma..
och hemma i almnäs e de kört att låna datan nån gång.. antingen e den upptagen lr så e de någon (mamma) som skäller på en att man sitter vid datan..

har spenderat den senaste veckan hos mor och far eftersom jag varit sjuk.. har varit jätteskönt att varit där =)
vet dock inte om dom har uppskattat det på samma sätt... men men, shit happends =P

imorgon ska jag dra med nya jobbet på kurs i skara..
Började ju på Jula i måndags men var ju som sagt sjuk.. men gick dit i måndags och försökte ge det en chans...
men halv två var jag tvungen att gå hem, orkade ju inte göra något var totalt sänkt så det kändes bara dumt att vara där..
men som sagt ska ju iväg på kurs i några dagar så ska nu ta och göra iordning packningen för resan  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0