jaha....

Idag e en skitdag.. lr är det det? eller är det bara jag som e dum som inte ser nåt positivt i något för tillfället.. (igen)
har iaf beslutat mig för att behålla Tequila   =D
nu e de bara det att jag ska lära henna va ensam hemma så man kan komma hemifrån lite ibland utan att behöva ringa runt efter hundvakt varje gång....

Jag e så trött på mig själv... vrf ska jag vara en sån hamster som samlar på mig massor med saker och sen aldrig får arslet ur vagnen och rensa ur skiten... vrf e jag så slö att jag aldrig får arslet ur vagnen att gå upp med kartongerna på vinden.. det e ju inte så jäkla långt dit upp.. (men kartongerna e grymt tunga)
tänk om jag skulle få arslet ur vagnen att få ordentlig ordning på lägenheten då kanske man skulle trivas lite mer... och då skulle man kanske kunna bjuda över folk så man slipper sitta ensam hela tiden =P

nä nu ska jag påbörja städningen lite iaf... bra början att vika bort all rentvätt ;P

have a nice day =D

                                                            @nneee


Kommentarer
Postat av: mamma

Det värsta är alltid att komma igång och att slutföra det man påbörjat. Tips börja med små mål som inte kräver så himla mycket. Då känner du att du lyckats. Vik bort tvätten, då har du ett mål nått. Nästa är att gå upp med en kartong då har du nått nästa o.s.v. Kram

2008-03-24 @ 23:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0