Mina duktiga bebisar =D

Tequila och  Perdita fick vara ensamma hemma för första gången nu på morgonen..
Trodde att det skulle se ut som ett bombnedslag när jag kom hem eftersom Perdita verkar ha en ful ovana att tugga lite på saker och ting...
Kom iaf nyss hem och det enda som va lite minus va att nån av dom hade kissat...
Men annars så e jag så stolt över damerna att dom varit hemma ensamma =D
hoppas bara att det varit tyst hela tiden oxå. Stod utanför några minuter innan jag klev innanför dörren och då var det iaf tyst!

Träffade på den söta tanten som e såååå trevlig för några dagar sen när vi var på väg hem och va i trapphuset...
Hon blev lite chockad över att jag nu hade två småtjejer (som va sååå söta) och så blev hon paff att se mig för hon trodde att jag hade flyttat =S
kanske dags att börja spenderar lite mer tid hemma =S

Men trivs ju så bra hos mamma och pappa...!

Nu börjar tjejerna bli lite otåliga så ska ta och gå ut med dom =)
Och antagligen blir det att köpa nåt trevligt till moi på vägen hem ;D

Kommentarer
Postat av: Katie

åh vilken snäll kille! Jag skulle bli överlycklig! Åh, jag sitter här och ler som ett fån bara för att det fortfarande finns så snälla killar därute!

2008-06-24 @ 13:19:46
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Anonym

ok arkivrummet fattar jag hm men vem är kollage killen ........... aha jag tror jag vet hehe ajja bajja kram mamma

2008-06-26 @ 02:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0