kan nån skjuta mig...?

har ingen aning vad jag ska skriva...  vill bara skriva av mig allt skit som jag går runt och tänker på...

varför varför varför tror jag att det kan bli nåt.. jag hoppas på tok för mycket på massor med saker...
ville inte höra en endaste jävla fråga om vad jag menar med det... allvarligt talat så skär jag halsen av den som ställer nån fucking fråga om nåt just nu...

e sååååååååååååå förbannad på mig själv...
och undrar vad det e för fel på mig...?

fick i lördags höra att jag verkar verkligen vara en bra tjej.... jo det har vi ju märkt...
om jag vore det så borde jag väl kunna få tag på en bra kille!?!

men alla jag träffar, det e inge fel på dom det e bara det...... jag vette fan vad det e....

ingen verkar vilja ha ett förhållande lr vill dom det men att det bara e fel på mig...??

gissa varför jag hatar romantiska filmer.. dom får ju det jag aldrig kommer att få.....

fanfanfanfanfanfanfan....... vill ju bara brista ut i gråt........

leta efter nån ska man inte heller... "för då kommer man aldrig hitta nån"

men jag e faaaaaaaaaan astrött på att va singel =(
hatar att va själv...... fy fan va skönt nu fick jag spy ut lite galla.... hjälpte lite iaf..

det e bara det att jag e så less på alla jävla lyckliga människor.. jag vill ju oxå va lycklig.. varför kan inte jag få va det?
så hemsk kan jag ju inte va.... lr??

VILL INTE VA ENSAM!!!

Tack mina bebisar för att ni finns iaf!
En klapp på huvet och man kan få pussar i evigheter, tacksamma ni är =D


Kommentarer
Postat av: nina

åhh älskade syster, när du minst anar det kommer det dyka upp nån super kille.. hoppas det för din skull, kram syster

2008-06-18 @ 11:24:50
Postat av: Anonym

Sluta leta den rätte dyker upp när du minst anar det. När du står i tvättstugan med en jäkla sjal på huvet eller har snubblat i en lerpöl på promenaden med hundarna. Hehe. Älskar dig. Kram mamma

2008-06-19 @ 01:13:25
Postat av: Hehe kolagepojken på Jula!

VÄRLDENS BÄSTA ANNE!

:)

2008-06-23 @ 14:11:10
Postat av: Lotta

Jag säger som din mor, han kommer när du minst anar det, tro mig. Så var det iaf för mig! puss på dig!

2008-06-23 @ 14:17:20
URL: http://gyllensteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0