I wish...

Jag önskar att han skulle våga..! Jag vet vad jag skulle göra... Lr vet jag =S
Skitsamma. Det kommer ändå inte bli som det jag drömde inatt...

Hade jättetrevligt igår, synd bara att det inte fortsatte så hela kvällen..
Tack tjejer, och grabbarna oxå =P

Har den senaste tiden fått höra massor med trevliga grejer om mig..
Suger åt mig av allt, tar det alla säger som komplimanger oavsett om dom e de lr inte..
Jag skulle säga kaxig lite skitunge om mig själv =P  hihi..

Är förkyld just nu, e lite jobbigt  "men vad gör det om hundra år när allting kommer kring" =P
det går över snart (hoppas jag)  men det hade varit mycket trevligare om man hade haft lite sällskap när man legat här och varit helt slut i kroppen.. Hade inte varit så trevligt sällskap kanske, men men...

Nä nu ska jag ta och äta lite till av min lagade mat idag..
Blev lite ris med currysås och quorn... Inget märkvärdigt men något ätbart iaf =D

Sen ska jag sova, precis som mina små bebisar gör för tillfället =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0