hihihi...

säger bara, inge snusk på bloggen =P
lr man ska aldrig säga aldrig men just nu ser det inte ut att bli nåt... hehe
det håller jag för mig själv, fast ni vet hur tjejer e.. det skvallras lite iaf  ;) 
Fast säger bara en sak (ni som redan vet kommer att skratta nu) arkivrum e bra att ha på jobbet ;D

Nu till nåt annat! Jag, mor och systrarna var på sex and the city filmen i lördags.. det va jättetrevligt, en riktigt tjejkväll =D

en liten bild som jag snott från syster från lördagkvällen.


haha som du sa Nina, detta kommer va en bild vi garvar åt och det kan jag lova att jag gjorde när jag såg den =P

fy fan jag ser ju verkligen ut som en snögubbe.. fy fan sommar och allt och så ser man ut sådär...
skyller på mycket jobb och taskigt 'pig'ment..  hehe

men som sagt vilka roliga arbetskamrater man har... inte många tråkiga stunder, älskar verkligen "gänget"
Tack D för det kollaget du gjorde... har det i skåpet nu och kommer le varenda gång jag öppnar det..!
Jag tror jag har hittat min drömkille....! ;D   hihihi

synd bara att det e så att dom som verkar va vettiga e upptagna lr bögar  =P

Nä nu e de sovdags, måste ju orka med att jobba imorgon!! 

Och säger så här, vi kan alla ha dåliga dagar och när deppinlägget nedan skrevs så hade jag verkligen en riktigt ruskigt dålig dag.. ofta blir det så tyvärr att jag skriver mer när jag e deppig än tvärtom..
Så jag hoppas att ni som känner mig tycker att jag för det mesta e glad och trevlig..! =D

gOd NaTt.!.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0