Sol!

Skitungarna och mor drar till varmare breddgrader imorgon.
Närmare sagt till Grekland. Var jättesugen på att följa med, men har ju tyvärr inte ekonomi för att åka iväg..
Lr det skulle väl alltid löst sig, men ett problem till e ju vovvarna..
Eftersom fru Perdita löper så kan dom inte vara hos mor och far i en vecka och driva grabbarna där till vansinne och det finns ingen annan som jag skulle kunna tänka mig att fråga..
Och dom som läser min blogg, ja jag vet inte riktigt om ni skulle vilja ställa upp på att ta hand om damerna i en vecka eftersom ni vet vad dom kan ställa till med! =P

Men som tur är så ska det tydligen vara bra väder här i Sverige under dom närmaste dagarna. Ruskigt bra väder! Så jag hoppas verkligen att det blir så så att man kan ligga och sola lite och inte se ut som en snögubbe hela tiden!

Fast som jag sa till en raring, det e så vi finnar ska se ut! Bleka och jävliga ;P

Nä nu ska jag gå och införskaffa mig en snickers och en cola till lunchen.
(Snickersen e efterrätten inte lunchen =P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0