Jag är lite av en knäppis!

Igår var jag ute med Carina och Jenny.. Det var verkligen skitkul! Dansade och drack lite granna och minglade runt! =D

Såg den där snygga killen som jag haft lite ögonkontakt med några gånger när jag varit ute...
Mmmm, vad snygg han e! Men iaf, detta var vad jag gjorde:

Jag stod ute och snackade lite skit med några vänner som rökte och så såg jag denna snygging.
Kände att jag har verkligen inget att förlora på att gå fram och prata med honom...
Så jag tar ett par steg bortåt mot honom och räcker fram handen när jag är framme och säger;
Hej Anne, Hej, Alexis (tror jag att han sa =P )  och så sa jag, Ja jag har ju spanat in dig i några veckor nu så jag tänkte att jag kan väl gå fram och säga hej! Jaha ok, säger han och då frågade jag om han haft trevligt ikväll ja det hade han och så ställde han samma fråga till mig. Självklart har jag haft kul, jag e ju ute med mina vänner då kan man inte ha något annat än kul.  Så sant säger han och så säger jag att jag ska ta och gå nu för polarna ska gå.
Sa att jag hoppas vi träffas igen, han sa nån mening med ja i..

Fy fan vad jag e pinsam! Måste ta och skärpa till mig, jag kan inte vara så framåt......

Som Micke sa; du blev alltså totaldissad...!  Mmm skulle nog säga ja på den =P
(Jag hoppas dock att det var så att han blev chockad att jag knatade fram och sa hej, men det vet jag ju att så var ju inte fallet)
Men du Micke är den enda som säger som det e =P  alla andra puckon låter mig tro att det var chocken!
Haha, vilken nörd jag e!!!

Nä nu börjar ögonen vilja stängas för dagen!

God natt på er allihop!

Puss och kram///Anne

P.S. Haha, vilken knäppis jag är!! ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart ja säger som de e...DU E DISSAD:=)

vet du en sak? ja e så jävla kär..:=) Man kan bara bli de i eskilstuna, så dissa täljeborna haha

2008-07-28 @ 17:43:51
URL: http://lofving84.blogg.se/
Postat av: Sandra "Tjockisen"

Hahaha klart att du blev tvär dissad.... men jag tror dock att det är nog lite av en chock när en så snygg o trevlig tjej som du kommer fram o hälsar bara så där.... Killar,tror jag har väldigt svårt för det,att tjejer tar inititivet till att ta kontakt! Du löv u loong time du e bara bäst!!! Finn´Anne!!!! Hihihihi.... Ses imorgon på joppet!!

2008-07-28 @ 22:08:01
Postat av: Emma-Marie

haha HEJ ANNE a k a PULLAN! Fy fan va roligt.. Här hittar man dig också ;) Yeah girl.. Show me your crazy side! Näe men det är bra att du är framåt.. You go girl , jag menar du hade ju inget att förlora på det :p Och ja du är lite knäpp men det ska man vara :) pussiss! jobbar du i helgen btw?:)

2008-07-30 @ 19:08:36
URL: http://thisismeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0