Kommentar och svar =)

Kommentar:
Men du, hur skulle jag veta att du skulle komma flytande på din lilla "Sverigefärja" (kommer du ihåg första gången vi pratade?, om finnar som åker till sverige med finlandsfärjan, dom åker väl självklart sverigefärjan...Hahaha) Neej, men du. du kan väl börja med att krya på dej va, så jag kan få lite sällskap på jobbet igen va?!? Hej hej du :D

Svar:
Hehe,nja kommer väl ihåg lite av den dagen.. det jag mest kommer ihåg va att jag såg munnen röra sig på dig men jag förstod typ aldrig vad du sa. kan lätt bli så att man inte fattar mycket när man e blondin ;P   men ifs när en norrlänning snackar och dessutom snackar fortare än vad han tänker då kan det inte bara vara blondinens fel ;D

men fy va läskig du e med ditt minne, du kommer verkligen ihåg allt.. på både gott och ont antar jag =)
men vad har färjan med mitt inlägg och göra....? =P

Jo ska försöka bli bättre.. men lite sjuk kommer jag alltid att vara, men det e inget man kan göra någonting åt  =)

Du har ju massor med sällskap på jobbet.. duger inte dom andra och alla trevliga kunder? ;P

och så säger jag bara en sak, du bangar om två år =P=P=P
är väl för gammal redan då, hehe... men det hade varit en rolig grej om det var allvar..... ..... ..... ..... ..... 


Kommentarer
Postat av: Hmmmm*

Haha.

Neej men seriöst du, du måste komma tillbaka hit nu.

Du måste hjälpa mig med en massa grejor jjuuh:):D:P

Skit i den dära tråkiga finlands kryssningen, d e väl roligare hemma:D?? Tänk på dina små hundar:P



Och du, du e inte för gammal på 2 år, inte ens på 80 år. Även om du e 100 år gammal så e du juh alltid samma Anne, samma anne som alla tycker så mycket om. Du e bäst du. Och skynda dej hit nu va...;D

2008-07-04 @ 16:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0