FRIDA!!!

Ska som sagt åka på kryssning imorgon.. Det kommer att bli jag, mamma, pappa och FRIDA och några fler som ska göra båten osäker   =D

Ska bli riktigt trevligt!! Hoppas jag iaf att det blir! =)

Börjar fundera på vad de e för skit jag åkt på... Nu har jag börjat hosta igen och det låter verkligen inte bra..
Sist så var det ju något som satt sig på luftrören.. borde egentligen gå och kolla så jag kan få medicin för hostan iaf eftersom jag låter som en gammal gubbe med whiskeyröst när jag vaknar på morgonen..
Ingen som tycker att det e så trevligt att vakna upp bredvid något sånt antar jag....
Ifs e de bara Tequila och Perdita som lider av det just nu..
Ifs lider väl jag lite av det eftersom jag vaknar med halsont varje morgon =(

Hoppas Frida inte blir så störd av det imorgon, ifs ska vi väl inte sova alldeles för mycket så =P
Hahaha, vi får ta med oss röda armband, lr hur "Friday" ;P

Tack för idag till både Frida och mor min.. Det var jättetrevligt!! //förarn  =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0