Finns det?

Finns det någon som läser min kära blogg förutom mamma och Nina  =P

Ifs e de inte så viktigt om det e någon som gör det eftersom jag skriver här bara för att få "tala ut" lite när jag sitter ensam hemma.. Kan ju bli rätt tråkigt att sitta och prata med Tequila och Perdita, man får ju tyvärr inga bra svar tillbaka av dom..

Har hört att man drar till sig olika sorters människor beroende på vad man själv utstrålar..
Undra vad fasen det e jag strålar ut   =P

"Maybe nobody gets it all" sa Carrie precis i "Sex and the City"!
"Can't you just get a little of something" e min kontring då..

Känner mig på rätt bra humör fastän jag e helt sänkt...
Har lite ont i kroppen p.g.a. av jag e lite dålig men det går över för lr senare hoppas jag...!

Skulle varit ledig i måndags men åkte ändå in och jobbade... vilket jag så här i efterhand kanske inte skulle ha gjort  =(
förkylningen blev ju bara värre =(
åkte hem efter halva dagen igår och borde egentligen inte åka och jobba idag heller, men det e ju så tråkigt att va hemma...  vill ju åka till jobbet och spendera tid där med mina kära arbetskompisar ;P
nä jag måste ringa jobbet och säga att jag blir hemma idag med =(  det funkar inte att va på jobbet såhär.. tror även att jag har feber.......   smittar ju ner både kunder och kollegor vilket inte verkar vara så smart..

nä nu ska jag ringa Sonia och sen gå och lägga mig och sova igen...

Lr så blir det så att jag åker ändå.....

BYE!!!

Kommentarer
Postat av: Kollage killen!

Jag läser din blogg...

jag tycker den e bra.

Krya på dej Anne:DDD

:P

2008-07-02 @ 17:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0