Ett blont monster..

Hehehe, stackars kille som skulle byta ut elmätaren..
En nyvaken Anne med håret åt alla håll och kanter, två vovvar som desperat vill ut genom dörren och se vad för filur som står där...

Lyckades få in busarna och gå ut och stackarn va ju allergisk mot hundar så jag tog tjejerna och gick ut en stund så han fick jobba i fred..

Fy vilken huvudvärk jag har =(
Började igår kväll och då tänkte jag att det har väl släppt tills imorgon bitti efter en god natts sömn som det brukar göra..
Men icke sa Nicke, fortfarande dunkar det i det lilla jag har mellan axlarna =P

Nä nu är det dags för något att äta.. Kanske lättar huvudvärken lite efter lite mat!

=D

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars elkillen,..hahaha

2008-07-10 @ 12:58:00
URL: http://lofving84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0