Flytt?!

Ska vi inte ta och flytta iväg nånstans samtidigt, Frida?!
Vore verkligen skitkul att flytta!  Det jag har som håller mig kvar här är ju familjen men dom kommer ju att va kvar oavsett om jag bor kvar här lr om jag flyttar till Långbortistan =P

Usch vad sugen jag blir på att flytta nu =)

Skulle vilja göra en sån knäpp grej som att bara sätta sig och kolla på en karta och sen peka någonstans och sen flytta dit!! Vrf e man egentligen så rädd av sig?! Lr vrf är jag så rädd av mig.. det värsta som kan hända är ju att jag måste flytta hem till mamma och pappa igen.... Shit happends isf!!!  Då blir det till att börja om från början, börja om på nytt!!

Nä nu börjar det bli dags att kolla vad man ska ha på sig imorgon.. eftersom man inte e en "natural beauty" så behövs lite kläder å så för att man ska se någorlunda bra ut =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0