det börjar väl bli dags med ett nytt inlägg =P

NÅGOT!

så nu har jag skrivit något i bloggen... =P

finns inte så mycket intressant att skriva om mitt liv för tillfället..
det enda jag gör är sover, jobbar, sover, jobbar och äter lite granna däremellan =P

för tillfället har jag ett liv som suger hästballe i uppförsbacke...
så det kan ju inte bli sämre iaf  =)

hehe ok, riktigt så illa är det väl inte.. men just e man pankare än en kyrkråtta och det gör inte saken bättre att va pank.. men om två veckor så e de löning och då hoppas jag på lite bättre tider =D

men nu e de sovdags igen så jag orkar med att jobba senare idag =)

ha de bäst alla kryplingar =P

                                                                  @nneee


Kommentarer
Postat av: mamma

testa att åka nedförsbacke istället. det blir lättare med hästb... då. hehe

2008-01-16 @ 00:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0