Sjuk...

Usch och fy.. Nu har man gått och blivit sjuk igen =(

Förkyld som tusan! Går runt och nyser som en häst hela tiden och näsan rinner och har ont i kroppen och orkar ingenting..
Var på jobbet och försökte iaf.
Började 6.30 och va där till ca 10, sen gav jag upp och åkte hem istället.
Gjorde ju knappt nån nytta där och det jag gjorde gjorde ju inte så att jag mådde bättre direkt.

Nä nu ska jag sluta gnälla och lägga mig i soffan och dricka massor med blåbärssoppa och kolla på någon film och gosa med hunden i brist på någon annan att gosa med ;P

Mmm blåbärssoppa, va gott det är!

Kram på er!!!

Perdita sovandes i soffan och snarkandes som en full gubbe =P

Kommentarer
Postat av: Jenny

Stackars du. Hoppas du kryar på dej snart =)

PoK

2008-12-18 @ 12:43:44
URL: http://nennie1.blogg.se/
Postat av: Lotta

Krya på dig bruden!

2008-12-18 @ 17:07:24
URL: http://gyllensteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0