Röda lösögonfransar!!

Jag vill ha röda lösögonfransar till kryssningen på torsdag!

FAN! Dom va tillfälligt slut på Buttericks och över allt annars som jag hittade röda på nätet så va de några dagars leveranstid..
Har ju ingen aning om jag hinner få dom i tid tills på torsdag  =S
Vilket jag med min tur inte skulle hinna få  =(

Typsikt!!
Nåja nåt ska jag nog kunna hitta på ändå!

Nu är frågan bara var i helskotta lönen tog vägen!
Ifs hade jag sjukt mycket räkningar denna månad..
Och sen så storhandlade jag hem till mor och far, blev några kronor där oxå som försvann...

Nåja, det blir till att betala av kryssningarna till tjejerna och sen leva på bröd och vatten  =S

Undra när vi får lön denna månad.
Vore ju shysst om vi kunde få den några dagar innan jul!

Men men man ska väl inte hoppas alldeles för mycket!!

Nä nu ska jag inte tänka så mycket mer på negativa saker, utan gå och lägga mig och försöka sova gott!!

God natt och hoppas ni sover gott!

Kramar!!

Kommentarer
Postat av: nina

som alltid ute i god tid syster,

förresten så står det väl på din förra lönespec när nästa kommer, jag får min den 23.. ni borde ju oxå få den senast då för det är ju röda dagar annars..

kram

2008-12-09 @ 11:59:29
Postat av: Anonym

Kära syster, nej det står inte när vi får nästa lön =(

sitter dock och hoppas på att den ska komma lite innan t.o.m. =P



Jag är väl alltid ute i god tid ;P

2008-12-09 @ 12:56:00
URL: http://anneee.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag skulle kunna tänka mig att Make Up Store har röda lösögonfransar, kolla där. Jag vet att de brukar ha glittriga och massa andra underliga. Vi kommer att få våran lön den 23:e, man får de alltid innan julafton och iår blir det dagen innan. Kramar Malin

2008-12-09 @ 18:50:46
URL: http://enjooyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0